8/10
·144 syf.··
2024 11. kitabı
Devami var mi bilmiyorum ama çoğu şey yarım kalmışlık hissiyle bitti benim için. Gidişat çok güzeldi, konu, anlatım her şey harikaydi ama neden sonunu bu kadar ayaküstü ve aceleyle yazılmış gibi geldi hic anlamadim. yine de her yaştan insanin okuması gereken, empati gelistirebilen çok akıcı bir kitap
Filippo, Ben ve Kiraz AğacıPaola Peretti · Timaş Yayınları · 20232,709 okunma
·
45 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.