·276 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Mart 2024 17:42 Yazarımızı ilk kez bu eseriyle okudum. Bu kadar seveceğimi düşünmemiştim ama bayıldım diyebilirim. İzmir'in Yunan işgaliyle ortamın iyice kızışması, halkın bir yanının bu işgale alışması ve diğer tarafın bu savaşı asla kabullenmemesini genç bir Türk subayın ağzından ince, doğal üslupla akıcı bir şekilde yazmış Mehmet Rauf. Her kurtuluş romanında şahit olduğumuz gibi bir aşk üçgeni var eserde. Türk subay, İngiliz asilzade bir genç kız ve gerçek bir vatan aşkıyla yanan bir Türk kızı. Gayet güzel bir şekilde işlenmiş bu ilişki. Ayrıca tanıdık siyasi isimler de geçiyor kitapta. Tabii bu şahıslara olan bakış açısı tartışılır ama gerek görmüyorum şahsen.
Okuyun okutun derimm. Seveceğinize eminim.