Devlet memurları ve belirli kesim doktorlardan nefret ediyorum. Sebebi ne mi: Sanki babalarının hayrına iş yapıyor gibi hareket etmeleri. Benim güzel babam bu devletin halledeceği işler olunca hiç istemezdi gitmeyi çocuğun yaşında ki insandan azar işitmek nedir. Şahıs muamelesi yapmaları yok mu bu illetliklerin. Elin ecnebisi olsa yalama gibi dört büklüm olurlar. Ay resmen ağlaya ağlaya çıktım doktordan it azarlar gibi azarlıyor. Elin adamının azarlamasına gelemem arkadaş ben.