·464 syf.····Okunma: 02 Nisan 2024 23:40 Kendileri bana Korsan Kralın Kızı vibe i verdiği için çok sevdim. Çok tatlı böyle kafa dağıtmalik, orijinal konusu olan akıcı-ki artik nadir görülen bi özellik bu maalesef- bi kitaptı. Yalnız kitap şimdiki zaman ekiyle yazıldığı için alışması bi tık zor oluyo ilk başlarda ama sonra çok rahat alışılıyor. Kız karakteri çoook sevdim mücadeleci yapısını zekasini fln . Ayrıca diyaloglar da çok iyiydi ve diyalog da diyalog deme sebebim konu ne kdr güzel olursa olsun bence diyaloglar absürt fln olunca hiç bi anlamı olmaması kitabin .Böyle baya baya güldüğüm yerler oldu.Kitap 93939 gündür elimde sürünüyomuş boşu boşuna ya özür diliyorum kendilerinden.