·528 syf.····Okunma: 04 Nisan 2024 07:35 Arkadaşlar, çok önyargılıydım, ama kitap beni hıçkıra hıçkıra ağlattı sabahın 4'ünde.
Kitap aşırı güzeldi, çok komikti. Duygu geçişleri biraz aptalca, teröristlerin önünde özel kuvvetler timinin şakalar yapıp komutanın sevdiği kızı arayabildiği sahneler var, yazarımız özel kuvvetler görmüş mü, emin değilim. Bende görmedim ama eminim ki terörist önünde şakalar yapıp kıkırdayan bir özel kuvvetler timi yoktur.
Ayrıca Gökçen'e sinirliyim. Ama bazen de anlıyorum onu, o da haklı. Ama haksız da. Karışık bir durum.
En sevdiğim kişi kesinlikle Duru oldu, adaşım zaten.
İkinci kitabı da alacağım, güzeldi. Ama mantık hataları var gibime geldi, 1 puan oradan kırıyorum.