Ş.

@ilkyazs
Veda da değil
teşekkürler benden yıllarımı bana koyduğun için beni bana geri verdiğin için unutturmadığın için kendimi seni seviyorum hatırlattığın için beni bana bu hikayeye eyvallah çünkü buluşamadık saat kulesinin altında sen mi beklettin ben mi yanlış saatte bekledim orda mevzu bahis değil sen yastığında yalnız ben yaptığımda
·
106 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hangi kitap acaba ?