Sizce bir kitabı okuyup tek solukta mı bitirmeli? Düzenli olarak belirli bir sayfa sayısı mı okunmalı? Hangisi kalıcı/etkili olur?
·
1 +1'leme
·
641 Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ben düzenli ve az az okunmasını doğru buluyorum. Hiçbir kitabı öyle bitirmedim. Burada öyle gözüküyor olabilirim ama bazen girmekte geç kaldığım için alıntı eklemek istediğim zaman okuyor yapıyorum. Alıntı bittiği zamn okudum yapıyorum genelde. Bir kitabı sayfa sayısını o ay kaç gün okuyabilirsem ona göre planlı gidiyorum ve sayfayı geçmiyorum. Yoksa diğer yapacağım şeylere vaktim kalmıyor. 🤭
GÜNGÖR
Gönderi Sahibi
Çok iyi
GÜNGÖR
Gönderi Sahibi
Ben Fatih beyin dediği gibi duruma bağlıyorum, tek solukta okuduğum da oluyor, baya sürükleyici ise. Kübra hanımın dediği yöntem de evet genel olarak tercih edilmesi gereken şekil diye düşünüyorum. Aciz kullanıcı isimli arkadaşın kitabı süründürme fikrine de bayıldım:D ve okumayısectim isimli kullanıcınin dediği gibi bu noktayı hissiyat belirliyor sanırım:) teşekkürler yorumlar için...
Tabi ki kişiye göre değişir ama ben okumaya başladığımda takı ısınana kadar sadece okuyorum bu bazen bir iki satır bazen bir kaç sayfa oluyor. Onun için okumaya oturunca aralıksız ve sessiz ortam tecihim. Ancak tercihler kısıtlamalara sebebiyet veriyorsa tek tercihim okumak oluyor. Mekan sesler hatta bazen anlayıp anlamadığım da çok önemli değil. Bence kendinizi deneyin sindirmek mi (aralıklı okumak) yoksa harlamak mı? ( Duraksız son raddeye kadar)
GÜNGÖR
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim herkese 🤩🍬