Ben Fatih beyin dediği gibi duruma bağlıyorum, tek solukta okuduğum da oluyor, baya sürükleyici ise. Kübra hanımın dediği yöntem de evet genel olarak tercih edilmesi gereken şekil diye düşünüyorum. Aciz kullanıcı isimli arkadaşın kitabı süründürme fikrine de bayıldım:D ve okumayısectim isimli kullanıcınin dediği gibi bu noktayı hissiyat belirliyor sanırım:) teşekkürler yorumlar için...