Son zamanlarda okuduğum en güzel kitaplardan biri, başta karakterin monologlarindan oluşuyor, ki harikaydı. Daha sonra ailesi aşık olduğu kişi, kişiler ve onların monologu. Karakterin düşüncelerini duygularını adım adım takip etmek kendinden bir şeyler bulmak, nefessiz bir yolculuk, güzel bir deneyimdi. Varoluşçulukla ilgili yazılar ve kitapların çoğaldığı ve açıkçası abartıldığı, kopyala yapıştır olduğu ve benim tabirime göre ezbere varoluşculgun artık kabak tadı verdiği günümüzde, böyle duru ve derin bir anlatımla varoluş bunalımları , belirsizliği belki de zaman zaman neşesi adı artık neyse, böyle anlatılmalı, Tarık Tufan'dan okuduğum ilk kitap ve çok beğendim.