Cherub serisinde(okuduklarım kadarıyla) en az beğendiğim kitap olabilr. Burda olayın geçtiği alanın kısıtlılığından mıdır yoksa olayın sıkıcı olmasından mıdır bilmem ama diğer kitapları daha çok sardı bunu pek sevemedim ama yinede okunur
A SınıfıRobert Muchamore · Kelime Yayınları · 2010148 okunma