(kilic's version)
birazcicik 🤏 uzun olmus olabilir (aynen biraz iletiye sigmadi yorumda devam ettim💀) ☆ ben elif ☆ ne zaman ve nasil ortaya cikti bilmesem de arkadaslarimin %90i bana kilic der, oyle ki birisi bana elif dediginde o kim esprisi yapariz (taa ortaokuldan beri boyle) ☆ ravenclaw (arkadasim hufflepuff oldugumu iddia ediyor) ve cabin 7 (apollon) ☆ proud wolfstar shipper ☆ harry potter ve marauders nerdu ☆ ironisine emoji kullanmaya bayilirim (ironi olmaktan cikmaya basladilar) ☆ ayni anda hem pop, hem de rock cok severim, 50ler ve 00ler arasi tum muziklere asigim ☆ taylor swift, the cranberries, sabrina carpenter, hozier, two door cinema club, paramore, david bowie, queen, the beach boys gibi sanatcilari cok severim ☆ muzikalleri cok severim, muzikal muziklerini de cok severim (epic, hamilton, hadestown, heathers…..) ayrica oturup ciddi ciddi cizgi film jenerikleri dinlemeye de bayilirim, hepsi ezberimde ☆ podcast dinlemeyi de cok severim ☆ her seyden cok cabuk sıkılırım ☆ small talk hic beceremem, yapildiginda da kendimi rahatsiz hissederim (en ufak konusmada bile konusmayi kirk ayri sekilde dallandirip karsimdakini sıkıyorum) (coktan fark etmissinizdir hepinize yaptim) ☆ tipolojiyle ilgilenmeyi cok severim ☆ tatli yapmaya bayilirim, tatli yemeye daha cok bayilirim (kurabiye yapmayi da spesifik olarak cok severim) (hâlâ bes yasinda gibi buyuyunce her ogun tatli yiyecegimi dusunuyorum) ☆ kitap okumayi cok severim (no shit sherlock, 1000kitap uygulamasindayiz🤨) ☆ kdrama severim ama cok izlemem cunku o tip bir dram icin cok uzun hissettiriyorlar (arada izlerim ama) ☆ yabanci dizi izlemeye bayilirim, sitcom izlemeyi de cok severim. favorilerimden birkac tane (bu liste bitmeyecek): lockwood & co, friends (su anda izliyorum, 8. sezondayim), the office, himym, the good place, once upon a time (bitmedi ama bitecek✊✊), doctor who (ayni sekilde), the artful dodger, pjo, twd. aklima su an bunlar geldi, listelerimi de kontrol etmem lazim ☆ filmdense dizi izlemeyi tercih ederim ama film de severim. all time fav filmlerim: boxd.it/oF4vG ☆ favori hayvanim tilki, bir favori hayvani sevmem gerekenden coook daha buyuk bir sevgi besliyorum, tilkilere asigim ☆ hem kedi hem kopek insaniyim ama %60la kedi daha cok ☆ en sevdigim renk yok, ama renkleri onemsemedigimden degil, gereginden fazla onemseyip bir renge en sevdigim renk diyecek olsam oteki aklimda kaldigindan. ama kendimle en cok ozdeslestirdigim renkler murdum ve gunes sarisi. (siyah mi beyaz mi sorusuna cevabim da beyaz bu arada) ☆ vakit gecirmek icin romcom okumayi cok severim, fantastik en sevdigim turdur ama a'dan z'ye elime verilen her seyi okurum ☆ plaklari ve orgu ormeyi cok severim, tam bir babaanneyim ☆ dinozor inegiyimdir ☆ pelus oyuncaklara bayilirim ☆ konusmayi o kadar seviyorum ki bu liste bitmeyecek ☆ ama karsimdakini dinlemeyi de sevdigim icin bu ozelligim biraz notrleniyor olabilir (?)

ZEYNEP

@heydorothea_
·
(zeynep’s version)
Gece gece durduk yere böyle bir istek geldi (eklemeler yaptım kısa oldu çünkü) ❀ben zeynep (𝑻𝒂𝒚𝒍𝒐𝒓’𝒔 𝑽𝒆𝒓𝒔𝒊𝒐𝒏) ❀ taylora bağımlıyım ha bu arada favori albümüm reputation ben daha çok bağıra bağıra şarkı söyleyen tıplerdenim ❀ Spotify ilacım ❀ tdknin içinden geçmem bilmediğim anlamına gelmiyor ❀ Harry potter serisini ne kadar sevsemde hala kitaplarını okumadım👍 ❀ kendimi rezil etmede bir numarayım ❀ bir şey popüler olunca hevesim kaçıyor ❀ Merlin izleyin ❀ odunum ❀ insanlara hemen ısınmam çabuk soğurum ❀ içimde aslaaa tutmam direk dışarı vurarım içimde tutarsam ölüm sebebi ❀ bende örgü örerim terapi çünküü ❀ çok sosyal bir insanımdır ❀ utanma duygusu çok yok bende (iyi bisey demiyorum) ❀ film yerine diziyi tercih ederim ❀ gereksiz sinirliyim ❀ her seye gülerim ❀ deliyim(gerçekten deliyim) ❀ düşünmeden hareket etmek soyadım(deliyim işte) ❀ plansız şeyler daha ilgi çekici bence ❀ lakabım yürek ne alaka cidden bende çözemedim soy ismimden sanırım ❀ babam küçükken aklım havada dolaştığım için leylek diyordu(eevt kimse ismimi bilmiyor) ❀ boyum çok kısa aşırı kısa ❀ miyopum ❀ burcum yay(burçlara inanırım) ❀ aşırı inatçıyım aklıma koyduğumu yapicam(bugün yaşandı kdkdmdm) ❀ takı bağımlısıyım
··1 alıntı·
1.638 Gösterim
20 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
elif kilic
Gönderi Sahibi
☆ adhd'm oldugunu dusunuyorum ama tanisi yok, o yuzden net konusamam. annem bosver diyor🗿 ☆ dersleri cok seviyorum ama calismayi her zaman degil. bu yuzden bolum secemiyorum: ☆ dilciyim, ama bu her an degisebilir gibi cunku karsima surekli "matematik yapamayan dile gecer" "dilci issiz kalir" seklinde yorumlar cikiyor, ve matematik benim en sevdigim derslerden, sadece kendime sayisalda bir gelecek (bir meslek falan) goremedigim icin dil dusunuyordum. ama eger issiz kalacaksam, dil secmenin ne anlami var? sayisal secerim daha iyi, fen bilimlerine de bayilirim. ☆ dil olarak da ing dili ve edebiyati mi fransiz dili ve edebiyati mi secsem diye dusunmekten kafayi yedim, en son cap (cift anadal) mi yapsam diye dusundum (aynen iki edebiyat ayni anda) (ilk ciktigi gunden beri mucize ugurbocegi ve karakedi izleyicisiyim, o gunden beri de fransizca ogrenmek istiyorum) ☆ daha cocukken annemin telefonundan en cok dil bilen insan diye aratmistim, sonra da ben bu adami gecicem demistim (adamla alakali hatirladigim seyler, boyle asiri ingilizce ders kitabinda gorulebilecek basit bir ismi oldugu (adam veya mark gibi falan) ve ya 81 ya da 88 dil bildigi) peki bu hedefimde nereye geldim? turkce (diyosun), ingilizce, %25 almanca ve %25 fransizcayla iki bucuk🫶🫶 geriye kaldi seksen bes bucuk ☆ dizi konusuna geri donecek olursak, ortaokuldan beri elime tv kumandasi almadim, dizileri de izlemem ama "bahar" cok karsima ciktigi icin bir bakayim dedim ve hosuma gitti. ☆ su an kendimi anlatmayi biraktim ve oylesine konusuyorum resmen ☆ %90 asagilik kompleksim var, %10'da herkesten daha iyiyim diye dusunuyorum. %10 yasandiktan hemen sonra "aynen kicimdan daha iyisin" diye dusunup %90a geri donuyorum. ☆ asiri carpik bir mizah anlayisim var, ornek vermem gerekirse bir keresinde yeni tanistigim biri ona bir espri yaptiktan sonra kufredip beni engelledi (o gunden beri insanlarla asiri yakin otesi olmadan o tip espriler yapmiyorum) ☆ internette cok disa donuk gozuksem de ice donuk kavramini ben yarattim ☆ yaptigim HER SEYDEN pisman olurum ☆ bu gereginden uzun listeden de anlayacaginiz uzere konusmak icin birine ihtiyacim bile yok ☆ ayrica nasil ileti uzerinden paylasacagimi anlamaya calisirken cok rezil bir surecten gectim
O kadar tatlı ve samimi bir yazı ki günlük hayatta senin gibi bi arkadaşım olsun isterdim hayat daha çekilir olurdu o zaman
elif kilic
Gönderi Sahibi
YA BU NE TATLİS BİR YORUM SAKA MİDİR?? gunluk hayat konusunda zaman ne gosterir bilmiyorum ama online olarak hep buradayiz hayatim🫡
Tüm yazdıklarını okudum ve çok tatlı biri olduğunu düşünüyorum. İlgi alanların da çok fazla bu çok güzel bir şey. Seninle realde çok iyi arkadaş olabilirdik diye düşünüyorum. Ortak ilgi alanlarımız olduğundan değil ama spesifik birini aralıksız dinleyebilirim ♡♡
elif kilic
Gönderi Sahibi
yazinin yarisi cok konustugumla alakali saka gibi
yaa gozume cok tatli geldin safe hissettirdin💗💗🫶🏻
elif kilic
Gönderi Sahibi
ama bu cok tatli bir mesajkineee😭🫶🫶
Reklam
bunu okuyunca çok güzel bir şey geldi seni tanımak 🥺 ağlamıyorum gözüme mükemmellik kaçtı nfksmcksmd bazı özelliklerini okurken şey dedim ay evet bunları biliyorum sonra şey diyorum ama ben bunu hiç bilmiyordum kılıç cksmcmslcnkd
elif kilic
Gönderi Sahibi
@busraparlakk JDKAHDKSJKD