" Ben arkadaşımın tanıdığı ehil bir hocaya yorumlatabilir mi diye rüyamı paylaştım o hocada cevap vermemiş arkadaşım da gitmiş Sümeyye hocaya sormuş. Sümeyye hocada; "Böyle bir rüya olmaz yani bilinçaltı dediğimiz yığılmalar dolmuşlar fikirleriniz çok karışmış o yüzden rahatlamak için beyniniz size gösteriyor önemli birşey yok" Sümeyye hocada her halde intihar kısmını rüyanın bir parçası sandı 🥲🥲🥲 O aslında benim hayatımın gerçeğini yazmıştım diyemedim. 🥲 Neyse işte keşke Mehmet Ali Bulut hocamız yorumlasaydı. En azından Twitter'dan görünce bana cevap yazmıyordu ama okuyunca yorumlamış gibi hissediyordum. 😌

Emina

@Emina03
·
Rüyamda sabah namazı saatinden sonra bir çatı gibi yerden atlamışım amacım kaçan iki adama soru sormaktı. Atlarken ne düşündüm bilmiyorum çünkü adamlar tehlikeli mafyatik tipler çıktı. Sırtı dönüktü o an bana dönüşünden kötü bir olduğunu hissettim. Bana doğru gelmeye başladı kurtulmam için ya da diğer çatıya atlamam lazımdı ya da beni yakalamasına izin verecektim. Bende herşeyi göze alarak başka bir çatıya atladım. Telefonum boynumda adamlar iki kişiydi peşimden gelmeye devam ettiler. Ben de holding gibi büyük bir işyerine girdim. Nereye saklansam derken havalandırma sistemlerinin içine girdim oradan önceden her nasıl olduysa bir kızın projelerini inceliyordum. O kız güneş sistemine giriş yolunu yazmıştı. Bende o havalandırmadan güneş sistemine girdim. Ama havalandırma sistemlerinin yani havalandırma borularının içinden güneş sistemine girmek şimdiki dünyamıza göre saçma. Ama gitmiştim. Adamlar izimi bulamadı. Bu şerefsizler de beni polise şikayet etti. İntihar teşebbüsü ihbarını yaptılar. Bende tam onlardan kurtuldum derken polisler beni karakola götürdü. Benim tüm medrese Boyunca tüm defterlerime kitaplarıma not defterlerime herşeyime el konuldu inceleme altına alındı. Hani minik birşey bulsalar yaşamak istemediğim için beni gözaltına alıcaklar... Allah'ım diyorum içimden bir yandanda not defterimin bir kısmına "ölümde var sonunda ölümde var..." Seneler önce yazdığım bir şarkı sözünü görürler diye tedirgin oldum. Çünkü bu bile bir yeterli sebep olurdu... Herneyse bütün nurul izah multeka arapça kelime notlarını emsile tüm arapça kitaplarının minik kenarlarına kadar belki orada birşey buluruz diye hiç usenmeden okudular dört beş memur... Sonra dedim benim hiç bir gizlim yok eğer gizlim olsa bir sırrım olsa günlüklerime kadar herşeyi okudunuz illa ki bulurdunuz...
·2 alıntı·
40 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.