·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Nisan 2024 14:39 Benim için tesadüflerin kitabı oldu diyebilirim.bundan sonraki hayatıma yön vereceği kesin.çünkü; ne gariptir ki bu kitabı okuyana kadar ileride bir kızım olursa adını Arya koymayı düşünüyordum.bu kitap fikirlerimi değiştirdi diyebilirim.eğer ileride bir kızım olursa ki bu hayatta en çok istediğim şeylerden biri bir kızımın olması.. adı Mısra olacak...