Puan vermedi·456 syf.····Okunma: 11 Nisan 2024 00:00 Küller Şehri ~ Cassandra Clare
.
İlk kitapta Clary Fray ile başlamıştık. Bir cinayete tanık olduğunda hayatı değişmişti. Gölge Avcıları ile tanışması ve annesinin sakladıklarında hayatının yeni bir döneminin kilidi açılmıştı. İblisler, gölge avcıları, periler, kurtadamlar ve vampirlerle dolu bir dünya…
İlk kitapta öğrendiğimiz gerçekle beraber Jace ve Clary arasındaki imkansızlık ve koca uçurum daha da büyüyor resmen.
Clary öğrendiği gerçek ve duyguları arasında sıkışınca Simon ile yakınlaşıyor ama İMDAT! Ben by gerçeği hala hazmedemedim. Bence gerçek olamaz, olmamalı
Annesinin komada olması ve herkesin düşmanı olan, kupayı alıp kendi amaçları için kullanacak olan o adam yani babasıyla işler iyice zorlaşıyor. Merkez, annesi babası ve Luke dahil olmak üzere geçmiştekilerin hesaplaşmalarını öğrendiğimiz aksiyonun asla ama asla kesilmediği bir kitaptı. Yazar genelde aşk üçgenlerini seviyor bence okuduğum başka bir serisinde de bana büyük bir ters köşe yapmıştı şimdi de tam ters köşe olmasa da aradaki insanlar ve imkansızlıklarla “Anne nasıl dayanıcam?” tadında bir duygu yaşattı
Jace bebeğim sana kocaman sarılmak istiyorum. Her şeyle savaşan, mücadele eden ve dışlanan biri konumuna düşmesi aşırı üzdü. Dışlanan derken Maryse detayından bahsediyorum. Çığlık atmamak için zor dayandım. Birden o kadar çok sırrın ve şaşırtıcı gerçeğin ortasına düştü ki
Valentine kitabın tüm nefret ve zeka kısmını üstlenmiş resmen. Daha çok okumak ve daha fazla şey çözmek istiyorum. Jace ve Valentine sahneleri beni aşırı heyecanlandırdı ama hala inancım gerçek olmadığı yönünde…
Okuyanlar beni anlatacaktır diyorum ve bu karmaşık duygularımı bir kenara bırakarak devam ediyorum Çok heyecanlı ve karakterleri daha çok tanıdığımız ve sonda bomba gibi final yaptığımız bir kitaptı. Magnus sahneleri aşırı hoşuma gitti ve daha çok okumak için çıldırıyorum! Ama favori karakterim şu an Luke umarım kalbimi kırmazsın Luke… Baba tanımının ve karşılıksız aşkın temsilisin sen
Sondaki bomba gibi olaydan sonra hızla üçüncü kitaba devam ediyorum ve tabii ki tavsiye ediyorum!