Merhaba;
İlk yorum benden olsun.
Kaymakamlık sınavına hazırlanırken kitap sitelerinde karşıma çıkan kitabı, yeni bitirdim. Kaymakamlık mesleğine yönelik hayalleri, okulunu bitirememesi nedeniyle başlamadan biten yazarın, hayallerini hiç olmazsa kitap ile başkalarına anlatma derdiyle kitabı oluşturduğunu anlıyoruz.
İçerisinde kurgu basit, anlatım sade, dil yalın; ancak yazım ve imla hataları oldukça fazla. Geçişler çok hızlı, arada kopukluklar var. Mevzuata hakim olmadığından bazı yerlerde kaymakam/savcı ayrımını yapamamış. Son paragrafta devlete olan güven konusunu yanlış işlediğini de düşünüyorum. Bunun dışında iyi niyetle yazılmış, bir kaymakamın ilçede neler yapması gerektiğini, projelerini, hırsını, günümüz gerçekliği ile harmanlayarak anlatmaya çalışmış. Mesleğe ilgi duyanlar okuyabilir.
Daha fazlasını bloğumda yazmıştım:
hknkr.com/kaymakamlik-hak...
İyi okumalar.