Vasat bir korku filmi tadındaydı. Hani izlerken biraz gerilirsiniz ama genel hatlarıyla klasik vasat bir film dersiniz. Tamda öyle. Lanetli bebek konulu bir kitap. Klasik, sıradan, bilindik, heyecansız, tekdüze . Yazarın dili mi yetersiz, çevirimi başarısız bilemem ama kitaptaki karakterler gibi 14 15 yaş arası kendine heyecan arayan voouv bir korku hikayesi okudum inanılmaz korkunçtu kızaaam tarzı :) korku ve gerilimle yeni tanışan bıcır bıcır çocuklarımıza yönelik bir kitap. Yetişkinseniz hemen kitabı elinizden bırakın ;D özetle sevmedim sevenlere de diyecek bir şey bulamadım.