Okudum bitti . Hayatın içinden sanki bende onlarla adada yasadım. Bulunduğu halinden memnun olmayıp farklı arayışlara girmenin sonuçları işlenmiş sanki kitapta. Anlatım ve akıcılığı süper. Elimden bırakmadım bir solukta ama arada duygusal olarak üzüldüm martıların haline oysa ne güzel dostça yaşayıp gidiyorlardı. Başkan gelmeden önce. Yada fazla bilgi vermeyeyim okuyun derim . Kitapla kalın.