Kumdan Yürek- incelemem.
9/10
·292 syf.··
Beğendi
·
2024 80. kitabı
İnsanın yaptığı en büyük adaletsizlik kendine yaptığı haksızlık değil midir? Kitabi okuduktan sonra bana şunu düşündürttü insanin bencilliği ve diğer insanların hayatlarına etkisinin bu kadar fazla olması tesadüf mü yoksa olacak olayların olmasi için planlanmış bir şey mi? Kitap bir bakıma her zaman ve her yerde olan kötünün egomanyasinda yaşananları tüm ayrıntısıyla yer yer objektif tutumuyla gün yüzüne çıkarmış. Beni en çok etkileyen yazarın betimlemeleri,bize gösterilen gibi olamadığı bir çok şeyin,Afrika ülkeri için.Her karakteri çok iyi betimleyip analiz etmiş yaşadığı coğrafyayı hiç bilmeyen okuyucuya çok iyi aktarmış. İlk sayfalarda çok sıkıcı bulmuştum ama ilerleyen sayfalarda kaliteli bir eser olduğunu Ödülü sonuna kadar hak ettiğini düşünüyorum. Yeni,güncel denebilir, gerçekten bu zamanda kaliteli bir yapıt.
1000Kitap
Kumdan YürekAbdulrazak Gurnah · İletişim Yayınları · 20212,302 okunma
·
60 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.