3/10
·384 syf.··
2024 14. kitabı
Çok basit bir kitap olduğunu düşünüyorum öncelikle, bir ortaokul öğrencisi yazmış gibiydi. Bazı yerleri özellikle ana karakterlere çok sinir ve cringe oldum. Yine de akıcı olduğunu inkar edemem 1 günde bitti. Arada sırada bu tarz saçma kurgular gerekiyor bence bünyeye. Yine de merak ettiğim - 1.kitapta tam olarak açıklanmayan- şeyler oldu. Sırf o yüzden 2.sini okuyabilirim.
Sapkın KralRina Kent · Ren Kitap · 20241,289 okunma
·
1 +1'leme
·
353 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.