Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 15 Nisan 2019 00:00 Adını muska diye yüreğimde taşımışım... Çok mu?? Ben okurken 17 yaşındaydım ve aşırı etkilenmiştim. Kış seven, depresif birine dönüşmüştüm sffvjvxh Ama çok derin bir kitap, yazar içinde dolduramadiği bir boşluğu çok güzel yansıtmış