Arka kapak yazısını okuduğumda kafamda canlanan hikaye bana sunulandan daha farklıydı fakat bu kurguyu da sevdim. Okurken heyecanlandığım ve daha sonrasında ne olacağını merak ettiğim birçok yer oldu. Çiftimizin arasındaki ilişki çok güzel aktarılmıştı. Aynı zamanda yazarın Henry'e eklediği becerileri de çok mantıklı buldum. İyi ki bunları dahil etmiş yoksa tamamıyla Henry'nin zaman yolculuklarında şans eseri hayatta kalması üzerine kurulur ve bu da hikayenin inandırıcılığını kaybetmesine neden olurdu. Aynı zamanda yazar, insanların birbirlerini çok sevseler de bazen yalnız kalma ihtiyacı hissedebileceğini ve buna ihtiyaçları olduğunu güzel göstermişti. Sona yakın bir şeyler olacağını yazar başından belli ettiği için mutlu anlarda bile diken üstünde oldum. Ve o yaşananlar gerçekten çok üzücüydü. Hele noel sahnesi... Son olarak yazar keşke Clare'e o son hareketi yaptırmasaydı gerçekten iğrençti, bu hareketin etkilediği tüm kişiler adına üzüldüm. Kitabın bitişinde yazdığına göre yazar serinin 2. kitabını yazmak için kolları sıvamış. Muhtemelen kitap çıktığında okuyacağım. Kitabı merak ediyorsanız bir şans verebilirsiniz.