hümeyra'nın kalemini çok seviyorum önce lahza şimdi aşiyan.. en sevdiğim kitaplardan biri oldu. ne kadar kavga etseler bile yine kendilerini birbirlerinde bulmaları o kadar güzeldi ki.
Bir serinin daha sonu.. Savaş, Gülfem ve Asya başka hikayelerde buluşmak dileğiyle:)