Kitabı 2015 yılında Fethiye’de Özlem Hanıma imzalatarak almıştım ancak kitaplığıma koydum ve nedendir bilmem okumadım. Yıl 2024 kitabı okumadığımı fark ettim ve neden okumadığımı kısaca sorguladıktan sonra mantıklı bir cevap bulamadım ve kitabı alıp okumaya başladım. Kitabı kısa sürede bitirdim ve kendime söylediğim tek şey neden daha önce okumadın elinin altında böyle güzel bir hazine vardı ve sen çok geç fark ettim demek oldu. Büyüleyici bir hikaye sizlere bizleri bu hikaye ile buluşturduğunuz için minnettarı… Özlem Y. Uçak
Yarından ÖnceÖzlem Y. Uçak · Bence Kitap · 20123 okunma