8/10
·504 syf.··
2024 28. kitabı
Çarpan yürekler evi • Yorumum 4/5 Kitap güzeldi, sevdim. Yazarın akıcı bir dili var, sayfalar su gibi aktı. Lorcan'ın sahipleniciliğini ve kıskançlıklarını okumak keyifliydi. İlk kitapta Lorcan'ı fazla okumamıştık, bu kitapta doyasıya okumak güzeldi. Lorcan & Fallon'un arasında ki çekim çok iyiydi.Biraz fazla bekledik ama olsun. Aslında kitapta, ilk kitap kadar fantastiksel bir hava yoktu. Fantastik bir evreni, güçleri, sihirli yaratıkları, kargaları ve faeleri vardı. Sadece bu kitap aşksal anlamda fazla doyurucuydu. Bundan asla rahatsız olduğumu söyleyemem çünkü fantastik kitaplarda aşkı okumaya bayılırım. Kitap almak istediklerimi vermedi bana, ben bu kitapta fallon'un güçlerini okuruz veya en azından güçleri ortaya çıkar diye düşünmüştüm ama yazar 3. Kitaba bırakmış onu... 2. Kitabın sonu da baya olaylı bir şekilde bitti. Anlayacağınız 3. Kitabı deli merak ettirip beklettiriyor. Bu seriyi çok sevdim, seviyorum. Evren olsun karakterler olsun çok güzeldi. Fantastik seviyorsanız rahatlıkla okuyacağınızı düşünüyorum.
Çarpan Yürekler EviOlivia Wildenstein · Olimpos Yayınları · 2024314 okunma
·
444 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.