·440 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mayıs 2024 23:58 “Hayatı bir gecede değişti.”Varmıydı yok muydu?Değişen hayatına sebep olan insandan istediği, hatasının bedelini ödemesiydi. Ne kadar çaresiz olsada kendine inandı. Ailesi için sevdikleri için ve en çok da kendisi için savaştı. Bu kitapdan alınacak o kadar çok ders varki. İnsan olarak yaşamak çok zorken, kadın olarak yaşamak daha da zor. Günümüzün acı gerçekleri yüzümüze bir bir çarpıyor kitabı okurken. Bu kadar da olmaz dediğimiz ne varsa oluyor çoğu hayatta, çaresiziz yapılan haksızlıklar karşısında. Keşke herkes benim bir adım var diyebilse.