9/10
·288 syf.··
2024 22. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 03 Mayıs 2024 15:54
Kitap güzeldi. Kitapta ki kızın yaşadığı şeyler, o kayaya dokunması ve kayaya dokunduktan sonra olanlar, herkes onu dışlarken Tom' un onunla arkadaş olması güzeldi ama babasının kızı kayaya dokunarak bir şey dilemesini istemesi ve bunu kız istemeden yaptırması biraz kötü olmuş. Belki kız o dileği dilemeseydi o şeyler olmazdı. Ben kitabı beğendim. Okumanızı tavsiye ederim.
Kitap İncelemesi
Peşimdeki FırtınaAmber Lee Dodd · Türkiye İş Bankası - Kültür Yayınları · 202227 okunma
·
72 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.