Puan vermedi·296 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Aralık 2024 23:54 Sosyal medya kullanımının narsist bireylerde aşırı kullanımı dikkattimi çeken bir tespit oldu. Toplum empatiden yoksun hale gelmekte ve narsizim pompalaniyor adeta. Toplum yozlasmasinin devasa boyuta ulaştığını önümüzde ki yıllarda gozlemleyecegiz ve yaşayacağız.