·384 syf.····Okunma: 05 Mayıs 2024 18:26 Öncelikle şunu söylemeliyim kitap dark romance ve bunun bilinci ile başlayın.Ben ilk defa bir Rina kent kitabı okudum diğer kitapları nasıl bilmiyorum ama bu kitabinda erkek karakter cidden sınırları olmayan kötü biri.ilk 150 sayfada resmen kafayı yedim gerisi de pek farklı değildi fakat ilk sayfalar çok tetikleyici unsur içeriyordu.Dark romance türünü çok seviyor olmama rağmen aşırı bulduğum bir çok unsur vardı.Bunca şeye rağmen kitap size kendini okutuyor hemen bitirdim diyebilirim.Uzun zamandır lise kurgusu okumamıştım klişeydi fakat asla sıkmıyor karakter ve olaylar(başta bahsettiğim şeyler hariç) Bu serinin ilk kitabıydi ve devamını cidden çok merak ediyorum