"Aşk nedir?" Bana mı soruyor? "Aşk o kişiden başkasını düşünememektir," diye cevapladım. "Aşkının özlemiyle kıvranmaktır.Düşüncelerini o kişinin ele geçirmesidir. O ne düşünür? O ne ister? Neden burada değil? Kiminle birlikte? Sen delirene kadar bu soruları sormaktır tekrar tekrar. O yaşayacaksa dünyada herkesi öldürebilmektir aşk."
Sayfa 106·Kitabı okudu
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.