·80 syf.····Okunma: 04 Mayıs 2024 02:33 Kitabı beğenmekten ne yazık ki çeviri alıkoydu beni. Cümlenin başı ile sonu farklı, çevrilmemiş deyim/terimler, açıklayıcı olmayan dip notlar… Metin aradan kafasını çıkartıp “beni oku, beni anla ben aslında bu çevrilememiş yazı değilim” diyor. Yazık olmuş … Bir başka çevirmenden tekrar okumak istiyorum.