Büyük beklentilerle başlamayıp bir çırpıda bitirdiğim güzel akıcı bir kitaptı genelde suç gerilim Benim tarzım değildir ancak yazar konuyu hiç uzatmadan o kadar güzel işlemiş ki hem ilk sayfadan itibaren kendinize olayın içinde hissediyorsunuz hem de birçok yerde durup düşünmenizi , sorgulamanızı sağlıyor . Yazarın okuduğum İlk kitabıydı . Muhtemelen devamı gelecektir . Keyifli okumalar