Ayşe Erbulak ülkemizin başarılı polisiye yazarlarından birisidir. Gerçekten bu işin hakkını vererek yazıyor.
Polisiyeleri benim görüşümce en güzel bayan yazarlar kaleme alırlar. Onlar detaycıdırlar. Bayanların polisiyeye ilgili olmaları da bu yüzden şaşılacak bir durum değildir.
Erbulak derin, titiz bir çalışma göstermiş bu kitapta. Akıl oyunları baştan sona kadar sürüyor.
Ayşe Erbulak takip edilmesi gereken bir yazarımız.