Kitabı okurken ruhumun en derinlerine kadar kitabı özümsedim, yaşadım resmen. En kısa zamanda dünya klasiklerine girmesi dileğiyle. Okuyun okutturun çok ama çok kaliteli, harika bir kitap. Okurken çok duygulandım, hayatta her zaman mutlu sonlar olmuyor.... Bazı kitaplar hayatınızda çok farklı etkiler bırakır bu kitapta ruhunuzda en derin izler bırakacak türden bir kitap...