Okuduğum 2. Arka Kapak sayısı. Okumak istediğim birçok yazarın kitabıyla karşılaştım. Özellikle yukio mişima'ya ayrılan bölümü herkese öneririm. Japonlar bana hep garip gelmişti, hala geliyor ve onlara olan ilgimi mangadan öteye Haruki Murakami'yle geçiriyorum şuan. Bir hayli merak ettiğim Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonu'nu okuyorum yavaş yavaş. Birkaç kitabı daha indirdim,daha sonrasında Yukio Mişima'nın 4 lü serisine başlayacağım inşallah. He Arka Kapak diyordum. Bende "Kitabı okumayan ama filmden ötürü Tolkien'e hayran olan giller"denim. Neden? Gözümü korkuttular,ama galiba şimdi hazırım, hele bir japon edebiyatını biraz okuyayım,tüm filmlerini izlediğim hobbit'i ve yüzüklerin efendisi serisini okuyacağım. Okul açılacak, aslında ingilizce eserler okumaya devam etmem gerek ama işte, okuk açılsın bakarız...umarım. Bu sayı beni etkiledi,sırça fanus'a da en yakın zamanda başlayacağım. Ne çok kitap ve ne kadar az zaman...