·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Mayıs 2024 11:00 Kitabı beğendim gayet akıcı ve keyifliydi okuması.Gereksiz detaylar yok dili sade ve anlaşılır başarılı bir kurgusu da var.Elinize alıp okumaya başlayınca nasıl bittiğini anlamıyorsunuz tavsiye ederim. 9/10