Puan vermedi·304 syf.····Okunma: 13 Mayıs 2024 14:30 Kitabın son sayfasını okuyup kapağını kapattığım da ağır basan em büyük his ‘bu kitabı sevdiğim insanlar da okumalı’ oldu . Çünkü yaşadığım o hafiflik hissini onların da yaşamasını istedim. Çok güzel bir kitap olmuş herkese tavsiye ediyorum mutlaka kitaplığınız da olmalı altını çizdiğiniz yerleri zaman zaman okumalısınız.
Zira ben öyle yapacağım :)