Kitap heyecanlı başlasa da tempo sonradan düştü. Sanırım artık aynı konulu birçok kitap okumuş olduğumdan ortalara gelmeden sıkılmaya başladım. Yan karakterler kitaba daha çok katılmış olsaydı ya da Jamie'nin takım arkadaşlarını daha çok okuyabilseydik (maçlarını, vs.) daha iyi olabilirdi. Ayrıca kitabın başından beri cinsellik çok ön plandaydı. Smut sahneler o kadar sıktı ki bir yerden sonra atlamaya başladım. Abartılı yerler yerine 300 sayfalık bir kitap olsaydı genel olarak daha çok sevilirdi diye düşünüyorum.