Gizoş
@gizem1910
Takip Et
1/10
·
144 syf.
·
Kitabı okudu
·
2024 8. kitabı
Kitap güzel fakat lise çağında bir ergenseniz güzel.Fazla kelime eklemek için kasılmış bir anlatım var. Twit okuyorsun hissiyatı yaratıyor.Fazla hüzünlü gereksiz
Eve Döner İnsan Hep
Ali Bayam · Hayykitap · 0
1,031 okunma
5 beğeni
·
48 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap