10/10
·246 syf.··
Beğendi
·
2024 9. kitabı
·
18 günde okudu
·
Okunma: 17 Mayıs 2024 10:32
Öncelikle yazar çok espritüel, açık sözlü ve çatlak. Bu da kitabı çok eğlenceli kılıyor. Konular da ilgi çekici. Bu kitaptan bilmediğim bazı şeyleri öğrendim. Çeviri de anlaşılır, güzel. Çizimler de efsane. Ben çok beğendim. Ama küçük çocukların yaşına uygun değil. Okuyacaklara şimdiden iyi okumalar!.. :)
Kedim Gözbebeklerimi Yer mi?Caitlin Doughty · Epsilon Yayınları · 20247 okunma
·
63 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.