Çok kısa tutucam, harika bir erkek karakter var. Kadın karakterimiz de güçlü ve kendini geliştiren tarzda. Çok büyük bir beklentiyle başlamıştım. Evet beni yıkmadı ama aynı zamanda doyurdu da diyemem.
Evren çok geniş ve akılda tutmanız gereken çok detay çok isim ve çok terim var. Ana karakter olan hanımefendinin çok farklı yerlerde kaprisler yapmadı biraz garip hissettirsede kendini okuttu.
Kitabın konusuyla ilgili bir şey eklemiyorum çünkü kitabın arkasında yazana ek bir şey söylemek spoiler olabilir. Fantastik romantik okuyucuları için çerezlik bir kitap olabilir. Tavsiye ederim