·392 syf.····Okunma: 22 Mayıs 2024 04:28 çok akıcı ve sürükleyiciydi elimden bırakamadım olayların devamını öğrenmek için okumaya devam etmek istiyosunuz içine çeken bi kitap morana’ya bazı kısımlarda aşırı sinir oldum mal gibi davrandı bazı noktalarda ama tristan ile aralarındaki sexual tension???? SAKA MIDIR? kitap hep morana’nın bakış açısındandı bu biraz sıktı tristan’ın düşüncelerini okumayı cok isterdim umarım diğer kitaplarda vardır!! ve ayrıca çeviride ve cümlelerde cok fazla hata vardı üzdü… neyse güzel yerde bitti devamını çuk merak ediyorum beğendim