Ben kitapta Atatürk'ün felsefi düşüncelerine yer verilecek diye düşünmüştüm o konulara sözleri üzerinden atıf yapılmış sanırım onu anlayamadım. Biyografi olarak değerlendirsem onda da pek iyi bir puan alamaz çünkü pek de kronolojik gitmiyor. Bir olaydan diğer bir olaya atlıyor ya da çok eksik kalıyor... Ama genel anlamda Atatürk'ü özetliyor diyebilirim. Kısa sürede okunulabilir bir kitap, keyifli okumalar dilerim!