6/10
·552 syf.··
2024 67. kitabı
Kitabın giriş kısmı biraz karışık ve ağır ilerledi ama sonrasında aksiyonlu sahnelerle birlikte açılmaya ve akmaya başladı. Buna rağmen yine de kitaba çokta bayılamadım. Beğendiğim kısımlarıda oldu beğenmediğim kısımlarıda. En çokta Deen in başına gelenleri sindiremedim. Harcadılar güzelim, canım hassas çocuğumu. Hem varlığına hem de yokluğuna karşı aldığı tüm o tepkisizlik ve hissizlik beni baya sinirlendirdi ve kitaba karşı bir cephe olmama neden oluşturdu. Kitabın en keyifli tarafı Altair di, o da olmasa çekilmesi baya zor olurdu. Umarım devam kitabına daha çok yükselebilirim, nasippp artıkın.:))
Ateşin PeşindeHafsah Faizal · Yabancı Yayınları · 2021522 okunma
·
524 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ayni şeyi düşünüyorum
Esma
Gönderi Sahibi
teşekkürler😊