Loresima
8.4/10 · 7,7bin okunma
·
9 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ayşe
Gönderi Sahibi
Ben Gökçen'e rezil bir kitap demenizi eleştirdim onun dışında bir şey demedim.Ayrıca beğenmediğinizi REZİL olarak değilde daha iyi ifade edebilirdiniz bende yorumunuza bu kadar takmazdım."Rezil" bir eleştiri değil,hakarettir