Kitap baya bir büyük. Resimleri ilgi çekici. Anne tilkinin dilinden şiirsel bir dille yavrusunun hiç bir şeyden korkmamasını (yağmurdan, fırtınadan, gök gürültüsünden vs.) öğütleyen bir kitap. Özellikle gök gürültüsünden korkan çocuklara okunabilir. Ama biraz karmaşık geldi bana . Çocukların bu kitabı anlayabilmesi için soyut kavramları da bilmesi gerektiğini düşünüyorum. Örneğin; kasırga için kırbaçlarsa yaprakları diye bir söylem var. Bunu küçük yaştaki bir çocuk anlayamaz.. Yine de okunabilir.