Merhaba, çok güzel bir kitap yorumu ile geldim. Akıcı ve konusu dikkat çekici bir kitap. İpek'in arkadaşına bir emanet bırakması ile başlayan kitapta Çiçek'in emanetine sahip çıkması ile devam ediyor. Cemal ile İpek'in savaşmaları ve ortak bir yol bulma çabaları ile kitap biraz heyecanla ve ne olacak acaba merakı ile ilerliyor. Duygu için anlaşma yoluna giden ikili gün geçtikçe yakınlaşıyorlar. Ama ne ayrı durabiliyorlar ne de yan yana durabiliyorlar. Aşkın farklı bir tarzını okuduğum bu kitap güzel bir evlilik ve Duygu'nun düşünceleri ile bitiyor. Benim çok beğendiğim bir kitap oldu. Okumanızı tavsiye ederim.