Her insanda bulunması gereken temel değerler o kadar güzel ve incelikle kurgulanmış ki. Kitap beni bu yönüyle çok etkiledi. Aslında insanın anlam arayışında, kendini tanıma aşamasında farkına varmadığı üzerine çokta düşünmediği değerler, bizi biz yapan bizi olgunlaştıran bir üst seviyeye taşıyan değerler. Yazar bu değerleri ders olarak anlatmış bize ve sonunda da eğer bu değerlere sahip olabilirsek bu değerlerin hayatımıza ışık olacağından yani kristalleşeceğinden bahsetmiş. Bu yönüyle beni çokça içine çeken bir kitap oldu. Kendimi tanıma yolculuğumda yoldaş olacak bir kitap. Ben de yoluma tamana gibi cesur ve inatla devam edicem. Salitama daha da sıkı sıkıya sarılarak...
Tamana'nın diğer maceralarını merakla bekliyorum.