·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Mayıs 2024 22:58 Kitabın kurgusunu ve karakterlerin derinliğini çok beğendim. Ancak yazım konusunda biraz sıkıntılar vardı. Yayınevi ve ceviri hatalarından mi yazardan mi olduğunu pek anlamadım. Yazarımız İtalyan gayet başarılı bir kadın. İlk romanını 19 yaşında yazmış. Bu kitabı ise 23 yaşında. İçindeki feminist esintileri ve kadın bakış açısını hissedebiliyorsunuz. Laura'dan çok Laura'nın içinde bulunduğu çevreyi anlatıp Laura'yı o çevrenin içine koyuyor yazar. "Bağımsız" olan bir kadının çevresinde yarattığı izlenime de özellikle yer vermiş. Benim hoşuma gitti açıkçası.