·88 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Şubat 2017 00:00 Kendisini şahsen tanıma fırsatı bulduğum yazarımızın, kişiliği de kitabı kadar iyi buluyorum. Kitabını ilk okumaya başladığımda edebiyat dersi aldığı hemen anlaşılıyor çünkü kelimeler oldukça iyi. İkinci kitabını heyecanla bekliyorum.