·456 syf.····Okunma: 29 Mayıs 2024 22:45 Okurken aklıma Beyaz Zambaklar Ülkesinde kitabı geldi orda diyorduki bir ülkenin gerçek zenginliği fethettiği topraklarlamı yoksa ülkede yaşayan insanların refahı ve mutluluğuylamı ölçülür. Kitabı okurken Büyük İskenderin askeri zekasına, başarılarına hayran kalıyorsunuz ancak bu yeterlimi? Kendi hırsı için bir orduyu çöllerde telef eden bir hükümdar. Ailelerini göremeyen ve sürekli savaşmak zorunda kalan askerler.Yağmalanan yıkılan şehirler öldürülen masum insanlar. Tam bir katil aslında, hiç acıması olmayan bir kral. Siyasi sorunları çözemedikçe savaş çıkartan bir hükümdar. Ne doğuya ne batıya yakın olamamış,dünyada yerini bulamamış bir adam.Okurken keyif aldım kesinlikle öneririm.