Genç bir köy öğretmeni 4 yıllık öğretmenlik hayatında yaşadıklarıni anlatıyor. Kitabın dili çok samimi. Okurken öğretmenimizin çabasına,ozverisine tanık olmak çok güzeldi.
Kitapta öğretmenimiz yaşadığı olumsuzlukları ve geçirdiği soruşturmaları da o kadar nahif bir dille anlatmış ki canım ülkemin bu acayipliklerine gülüp geçiyorsunuz. Fakat ne olursa olsun birçok şeyde gördüğümüz gibi işini canı gönülden iyi yapanlar hep suçlu görünüyor. Kısacası meyve veren ağaç taşlanır.
Öğretmenimizi gayretinden ve meslek aşkından dolayı kutluyorum.